Utgång

Tretton pratar hela tiden om Gruber, han är ju borta men hon säger att hon pratar med honom, 13 propsar på att vi ska gå till Fang-Club ikväll, jag vet att jag varit där en gång förut.... jag vet att jag varit det.

Det är Så skönt på jobbet nu När Gruber inte är där, har varit och plockat ur mitt skåp och fixat med sheman och så nu, har tagit ledigt för att kunna vara med Tretton, jobbar bara lite mitt på dagarna nu. Det räcker till hyra och mat ändå.

Fast det är så konstigt! Jag hittar Lappar från Gruber hemma skrivna av honom... jag vet inte om Tretton haft kontakt med honom, hon säger ju att de pratar med varandra ibland...

Han ringde mig I torsdags natt, det var så konstigt... han lät annorlunda på rösten, men jag kan inte sätta fingret på vad det var, ljusare på något sätt... jag antar att han är i tyskland eller något, men numret var svenskt. Allt är mycket mystiskt.


13 har blivit skummare... ibland känner jag knappt igen henne... hon är våldsam ibland. Jag vet att hon inte menar något illa. Hon blir nästan rädd när jag får blåmärken... som att hon tror att jag ska gå sönder när hon tar i mig.
    häromdagen så bad jag henne att stanna hos mig för alltid. Jag hoppas att hon förstår vad hon betyder för mig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0