Nu har det hänt

Jag har blivit galen på riktigt, världen är skev och ingenting stämmer. Jag börjar förstå vad det innebär.
Jag mår skit. Kommer aldrig bli som dem. Jag vill inte vara som henne heller fast jag börjar förstå....

tappade bort tiden igen i lördags.... hade drukit men jag minns att jag inte minns liksom en halvtimme som suddats ut av iskallt blåa skyar.

Jag saknar tretton så att blodet stelnar


Jag har sovit bort hela dygnet, trots att de ringt från mitt jobb, måste nog ringa och sjukanmäla mig... men vad fan ska man säga egentligen?

Jag hatar dem... Jävla mobboffer!!! jag vill hem och sova i min säng och vakna och njuta av solen på min hud!!!!! Så fruktansvärt stereotypt, Jag DÖR av hur overkligt det är!!!! Det får inte vara såhär. Ingenting är på riktigt längre...

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppasallt löser sig!

2008-05-26 @ 21:36:16
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

din blogg är som en enda lång dikt. vackert

2008-05-26 @ 21:40:36
URL: http://viktoryia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0