Min 13

Lyckan är att vara henne nära.

Hon är min drog. På riktigt. Varje natt som hon väljer att försvinna med Pierre bryts mitt hjärta ner till mull.
men de gånger hon återvänder och jag kan se styrkan i hennes blick och få svalka min feber mot hennes svala hud så blir mitt hjärta en motor. Så länge hon håller mig vid liv kommer jag leva för evigt.

Hon gör mig starkare än jag någonsin velat drömma.
livet har blivit surrealistiskt. Skrämmande och vackert på samma gång,

Jag tror det var konfucius som sa att det finns skönhet i allt men det är inte alla som kan se det.
Förmodligen snyggare sagt.

solen går snart ner och jag tror jag kan höra henne röra sig därinne...


Jag vet inte vad jag ska skriva mer.
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0