Strålande natt

Det är underbart att finnas till *skrattar*


Jag sprang ut och tog ett djuuupt andetag... Det var skönt med den friska men ljumma luften.
     I lägenheten bryr jag mig inte om luft... det går på gammal vana.... eller inte


Jag saknar forfarande henne, det är inte lika svårt nu, men varje dag ägnas en stund åt henne.

Om jag bara fick träffa henne
Då skulle jag älska det ännu mer, Jag kunde få älska Henne ändå mer..

Jag njöt verkligen senaste gången...  jakten, hans utseende, hur han svettades och luktade... hur han flirtade och log mot mig. Det kändes igen på något sätt. Fram till själva akten i sig som är olika varje gång

     men nu senast...

Som att hela poängen med det plötsligt lyser klart för mig.
två månader snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0